سطح کراتینین کاهش 3.8-2.9 به چه معنا است؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین کاهش 3.8-2.9 به چه معنا است؟

سطح کراتینین 3.8-2.9 کاهش به چه معنا است؟ همانطور که همه ما می دانیم که سطح کراتینین یک شاخص از بیماری کلیوی است، هنگامی که سطح کراتینین بالا است، به این معنی است که این بیماری است که بدتر است. اما هنگامی که فرود سطح کراتینین آیا این به معنی است که این بیماری به خوبی می گذرد؟

چه ما می دانیم اگر سطح کراتینین 3.8-2.9 کاهش می یابد؟

پس از سطح کراتینین 3.8-2.9 کاهش شما نیاز به حفظ مانیتور برای یک دوره، آن است که آیا ثابت باشد، حتی کمتر از 2.9 ممکن است نشان می دهد که بیماری خود خواهد شد، اگر دوباره به سطح بالایی از معنای جدید شما نیاز به گام های جدید برای کنترل بیماری خود را. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از مهمترین و برای درمان، درمان بیماری های کلیه ممکن است از طریق بهبود عملکرد کلیه سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد موثر است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

نکته کلیدی این است برای بهبود عملکرد کلیه. تنها زمانی که اختلال عملکرد کلیوی بهبود یافته است، می تواند زباله های خون تخلیه شده در زمان و سطح بالای کراتینین را می توان از ریشه دریافت کنید. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی (TCM) خارج شده است استفاده می شود. توسط خرد کردن این پودر گیاهان و قرار دادن آنها در محل از کلیه، مواد تشکیل دهنده فعال به آسیب کلیوی به طور مستقیم با کمک نفوذسنج دریافت کنید. چهار توابع اصلی، که در حال گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ترومبوز وجود دارد. با کمک از این درمان، برخی از صدمات ذاتی سلول کلیوی را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند تا حد زیادی بهبود یافته است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به منظور کاهش سطح بالای کراتینین در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل بفرستید و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام پایین، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت : +8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: